piątek, 4 maja 2012

Mój pierwszy TAG

Zostałam otamowana przez Semper Femina, za co bardzo dziękuję :)



Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.

Pytania od Semper Femina:

1. Używasz kremu pod makijaż?
Tak, aczkolwiek nieregularnie. Czasami po użyciu toniku / hydrolitu moja twarz czuje się na tyle dobrze, że nie nakładam już kremu. Pewnie by się to zmieniło, gdybym znalazła swój KWC J
2. Skąd pomysł na nazwę bloga?
To jedno z moich pseudonimów, którego historia jest dość długa. Powiem tylko, że pseudo „wyjściowe” to Nel, a cała reszta to kombinacje wymyślane przez moich znajomych ;)
3. Regularnie kremujesz wieczorem stopy?
Nie, u mnie w ogóle występuje dziwny problem z systematycznością;)
4. Jakie są Twoje inne pasje, poza tą związaną z kosmetykami?
Uwielbiam czytać, kocham zwierzęta i kocham się nimi zajmować. Poza tym mam dość nietypowe zainteresowania. Pasjonuje mnie psychologia, kryminologia, wiktymologia i kryminalistyka.
5. Czy stanowi dla Ciebie problem wyjście z domu bez makijażu?
To zależy od stanu mojej cery. Jeśli nie ma akurat gorszych dni, to wyjście z domu bez makijażu nie jest dla mnie żadnym problemem. Jeśli jednak wyskoczy mi kilka niespodzianek, to w trosce o zdrowie psychiczne innych ludzi wolę użyć chociażby korektora czy podkładu.
6. Chodzisz regularnie do kosmetyczki? Jeśli tak, to na jaki zabieg?
Nie chodzę. Staram się w domowym zaciszu fundować sobie relaksujące zabiegi.
7. Myjesz włosy samą odżywką?
Nie, ale może kiedyś spróbuję
8. Uprawiasz regularnie jakiś sport?
Nie. Lubię jazdę na rowerze, na rolkach, uwielbiam też pływać, ale nie robię tego regularnie, niestety.
9. Kiedy zaczęłaś się malować?
Baaardzo dawno temu. Nawet nie pamiętam dokładnie kiedy, ale moja mama uważała, że jest na to stanowczo za wcześnie ;)
10. Zdecydowałabyś się na operację plastyczną?
Nie, jestem zdecydowaną przeciwniczką operacji plastycznych.
11. Jesteś/zamierzasz być zawodowo związana z przemysłem kosmetycznym?
Nie sądzę, chociaż żeby mieć bardziej profesjonalne podejście do tematu planuję wybrać się do studium kosmetycznego, póki co na własny użytek, nie w celach zarobkowych.


Moje pytania:

1.   Najgorszy kosmetyk, jaki kiedykolwiek miałaś  
2.   Czy Twój partner / partnerka / znajomi często oglądają Cię bez makijażu?
3.      Wolisz szybki prysznic czy długą relaksującą kąpiel?
4.      Stosujesz metodę OCM?
5.      Twoje ukochane oleje
6.      Wolisz kosmetyki drogeryjne / apteczne  czy raczej robione własnoręcznie?
7.      Wolisz makijaż delikatny czy rzucający się w oczy?
8.      Studiujesz czy pracujesz? Satysfakcjonuje Cię to, co robisz?
9.      Farbujesz włosy? Jeśli tak, to czym?
10.  Użyczasz kremów BB?
11.  Wolisz zakupy stacjonarne czy buszowanie w sieci?


Taguję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za to, że tu zaglądasz. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.